Tuesday, July 28, 2009

insomia kah aku?

aku tak tahu di mana aku patut mulakan.. sebenarnya masalah ini aku da alaMI gangguan tidor..em da lama da masalah ni membelenggu aku.. fening2..aku rindu sgt nk dpt kn tido yg nyenyak semula..em susah nk tido mlm..siang aku jrg2 tido..sbb aku ngajar tusyen di siang ari..mlm..aku susah tidow lak..em..ikutkn hati aku ni..aku nk aje telan ubat tido..tp aku xtau nk dptkn kt mana..em letih tau kalau xleh tido..nk kata aku pk byk sgt..xjuge..tp kan kalau tido ngn mak..aku senang je tido..haha..manje ah..

mak aku nk aku berubat..tp aku lak xnk..huhu..aku ckp ni proses semulajadi(alasan je tu) haha.. semoga aku pulih semula..dan dapatkan semula tidur berkualiti aku..miss my sleep time..huhu

2 comments:

ADMIN OTAI MINYAK said...

salam...
masaalah xtido mlm ni saya juga salah seorang darinya...tp masaalah itu dah saya elakkan dengan cara saya sendiri iaitu saya akan letihkan badan saya pada siang hari dengan apa2 aktiviti berat...bila malam ari secara automatik bdn saya akn letih mata akan mengantuk...sblm tidor minum susu dengan campuran serbuk badam sambil membaca selawat nabi 3x cuba buat petua ini tp dalam minggu pertama kita akan rasa badan kita letih tapi lama kelamaan badan kita akan tahu bila kita perlu rehat dan tido...selamat mencuba

yat_yatie said...

thanx yer awk..wah siap bagi petua lagik..hehe..