Monday, July 6, 2009

HaH?! Lagi 20 hARi?

melihat kepada cuaca yang sepoi2 bahasa..em dapat ilham la plak nk mencoret kembali dlm blog kesayangan ku ni..buat masa skarang ni aku xtahu la knapa bila ada rancangan kt tv pasal kawen2 ni..aku sungguh berminat sekali.. tgk xkelip2 mata ku..hoho..sambil tgk..sambil berangan jugak sebenarnyer..hehe (gatai sungguh).. nampaknya seru da sampai..tp duit lak xcukup..eh..eh.. membebel sampai xingat tajuk utama..lagi 20 hari? knapa yek?

em bosan sungguh bila xde berita pasal chenta hati ku..amad pegi platform la plak..seperti yang di janjikan sepatutnya dia balik ke darat selasa ni..tp..wat keje lebey masa lak lagi 20 hari.. cedey aku..wawa..em tp kn aku pikir2 balik..boleh juga dia menyimpan duit utk kawen,dan aku dapat la belajar2 sesuaikan diri bila dia da ke laut..be independent la syg..hoh?!

geram pon ada.. aku baru cadang nk ajak dia dtg umah makan durian fresh dr dusun ayh ku..wah..betul kah ini..em pikir positive la yer..guna kan kelapangan dan masa kesorangan ini utk refleksi semula diri ku ini..masih byk yang perlu aku belajar sblm msuk ke alam rumah tangga nih..wakakaka..skema abis ayat..

2 comments:

PuanPepel said...

haha...aku da kata...msti ko dlu....da gewdix smcm tu...
pasni aku pn nk ikot jejak langkah la.......tetttttttttttttt

yat_yatie said...

amboi..sedapnya terjah aku..wakakka sapakah yg btakhta dihatimu..