Friday, May 15, 2009

Selamat Hari Guru!!!


eh da 16.mei..tarikh ni cukup bermakna pada sesiapa yang bergelar guru, cikgu, teacher, sifu, sensei..dan mcm2 ag.. dulu masa zaman skolah kt penang.. aku suka bg adiah kt cikgu faveret aku..cikgu bi (Cikgu Mona) and cikgu sains (cikgu zabedah) kedua insan ni byk beri aku perangsang dan pengaruh yg besar keterlibatan aku dlm bidang perguruan nih.. wah..

Walaupun aku da pindah perak.. cikgu2 kt penang semua terpahat dlm hati ku.. ececeh..

Sempena hari Guru ni.. aku nk ucapkan selamat hari guru kt cikgu2 yang penah mengajar aku kt sekolah kebangsaan bukit gelugor penang, smk bukit gambir, penang. smk seri intan ipoh, matrikulasi perak, dan paling xkan ku lupakan pensyarah2 utm.. kalian wadah ilmu..

selamat hari guru wat rakan2 seperjuangan (4SPN)..Guru Pembina Negara Bangsa

No comments: