Tuesday, April 28, 2009

SayanG rUmaTe kU!!!


rUmate ku yang bernama.. NUREMELIA.. byk gak yang kami kongsi bersama2 di sepanjang setahun nih.. wlaupun aku baru je rapat ngn dia.. namun.. kenangan terindah ini sukar utk aku lupakan.. rumate.. aku nk kamu tau..aku byk belajar dari kamu..terutamanya.. menjadi diri sendiri..

sayang sekali.. knapa la aku xkenal dia masa dulu2 ag.. namun aku akur..Allah sengaja wat cm gitu.. supaya kita leh belajar dari kesilapan lepas.. aku akui gak.. belajar kt tempat org ni.. byk cabaran.. sedey2 aku xleh nk mengadu2 kt kuarga.. aku cari penyelesaian sendiri jerk.. hoho..

RuMATE ku sgt cantik.. aku Bangga dapat kawan yang cantik, bergaya sepertinya.. ku doakan semoga kau bahagia yer rumate..syg rumate ku ini.. semoga persahabatan kita ni kekal tau..sampai bebila..jgn lupe kn aku tau rumate.. aitceh.. cam bagi komen frenster plak..hehe...
moral of d story: sygi dan hargailah kawan kita..

2 comments:

yat_yatie said...

er..rumateku..nnti sng2 kita jumpa ag k.. cyg rumate..drop la komen kt sini

emelya rawan said...

thanx dear atas ksudian mwarkahkn citer kte bdua kat blog ko nie...syg gak rmate sgt2...thanx 4 everything..jgn penah biaqkn jarak mmisahkn pshbtan yg indah nie..kam0 bukn saje rmate ku tp jugak sahabt sejati ku... :)